Rezultati istraživanja eksperimntalne provedbe kurikuluma "Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene"
Integracija umjetne inteligencije u obrazovanje donosi brojne prednosti, ali istovremeno postavlja i niz pitanja koja zaslužuju pažnju i istraživanje. Ovo izlaganje posvećeno je predstavljanu rezultata istraživanja eksperimentalne primjene kurikuluma „Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene“ u osnovnim i srednjim školama. Istraživanje je provedeno sa svrhom utvrđivanja trenutnog stanja provedbe kurikuluma, kao odgovor na potrebe nastavnika i učenika kako bi im se pružila adekvatna podrška u provedbi kurikuluma. Uz nove kurikulume i sve veće mogućnosti integracije umjetne inteligencije u obrazovanje istraživanje u fokus stavlja važnost uloge učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja, metoda učenja i poučavanja novih kurikuluma te kompetencija učitelja i nastavnika koje su im potrebne za rad u okruženjima u kojima se umjetna inteligencija sve više koristi. U fokusu istraživanje su također i potrebe kako učenika tako i nastavnika u kontekstu učenja i poučavanja o umjetnoj inteligenciji i uz podršku umjetne inteligencije.