Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Neuron inovatori

Ovaj se rad temelji na hipotezi: Računalno razmišljanje i programiranje je zahtjevno i teško primjenjivo u ne-tehnološkim predmetima! No, približavanje i olakšavanje programiranja učenicima u ne-tehnološkim predmetima moguće je postići uporabom Makeblock Neuron Creative Lab kompleta. Komplet sadrži elektroničke građevne blokove koji se brzo i jednostavno spajaju magnetima te su zbog toga trajni. Blokovi se programiraju bez programskog jezika jer redoslijed spajanja označuje i redoslijed izvođenja programa obzirom da se blokovi aktiviraju s lijeva na desno. Neuron podržava umjetnu inteligenciju, Internet stvari, duboko učenje i druge složene funkcije kako bi učenici mogli naučiti najsuvremeniju tehnologiju dok grade i igraju se sa svojim blokovima. Na taj se način učenicima daje mogućnost oživljavanja njihovih ideja i izradu mnogobrojnih različitih kreativnih projekata uz dodatnu mogućnost programiranja projekata pomoću dvije vrste vizualnog programiranja: Neuron App koji koristi tzv. flow-based programiranje i mBlock koji koristi blokovsko programiranje. Učiteljima takav način poučavanja omogućuje integraciju praktičnog učenja i programiranja sa sadržajima svih nastavnih predmeta. Na konferenciji će biti prikazano kako je Neuron komplet korišten u nastavi nekoliko predmeta te će kroz konkretne primjere uporabe biti će prezentirane prednosti i nedostatci izvedbe takve nastave. Svaki od prikazanih primjera biti će popraćen videozapisom koji prikazuje što su učenici inovirali, ali i uporabu kreiranih učeničkih uradaka. Prikazani primjeri koriste se za usvajanje ili procjenu znanja bilo kojeg predmeta, za mjerenje psiho-fizičkog stanja učenika ili kao pomoć osobama s oštećenjem vida. Stoga je Neuron ključ inkluzije svih učenika. Na kraju će biti prikazani rezultati kratke ankete provedene među učenicima o njihovom zadovoljstvu takvim načinom učenja programiranja. Uočeno je kako je ova tehnologija pozitivno utjecala na socio-emocionalni razvoj učenika što je vidljivo tijekom rada, a kasnije i iz analize provedene ankete.

Jasminka Belščak
Osnovna škola Petrijanec
Croatia

Valentina Hosnjak
Osnovna škola Petrijanec
Croatia