Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Odabir najboljeg GenAI alata za izradu prezentacija

Umjetna inteligencija snažno utječe na obrazovanje i na percepciju svijeta, a brojni alati generativne umjetne inteligencije (GenAI) stvarajući vlastiti sadržaj mijenjaju način na koji učimo i podučavamo. Jedan takav primjer je mogućnost izrade prezentacije koje nastavnici koriste kako bi učenicima nastavni sadržaj učinili pristupačnijim i jasnijim. Međutim, izrada prezentacija zahtijeva dodatni trud i vrijeme, kao i vještine sažimanja ključnih pojmova i njihovog rasporeda na logičan i vizualno privlačan način, stoga primjena novog automatiziranog pristupa u izradi prezentacija svakako doprinosi da se nastavnici mogu više usredotočiti na prezentiranje sadržaja, a ne na dizajn i interaktivne elemente prezentacije. No, kako na tržištu postoji velik broj GenAI prezentacijskih alata postavlja se pitanje kako odabrati onaj najbolji. Sudionicima ovog BoF-a u tome će pomoći voditelji diskusije, nagrađivani učitelji informatike, izvrsni savjetnici, koji redovito istražuju i primjenjuju mogućnosti novih tehnoloških dostignuća za unaprjeđenje nastavnog procesa. Prikazat će usporedbu i analizu nekoliko popularnih online alata s besplatnim planovima upotrebe, uz naglasak na prepoznate značajke kao što su: inovativno korisničko sučelje, uključivanje multimedijskih elemenata, prilagodljivost dizajna, suradnja u stvarnom vremenu, poboljšanja uz AI, integracija s npr. Microsoft PowerPointom te pružanje korisničke podrške unutar programa. Komentirat će i uočena ograničenja kao što su broj prezentacija, izvoz u različitim formatima, kreiranje prezentacija iz dokumenata, detaljnosti kreiranja i dostupnost analitike uz osvrt na kvalitetu i opširnost generiranog sadržaja u kontekstu suvremenih potreba za prezentiranjem. Stručnost voditelja, potkrijepljena osobnim iskustvom primjene ovih alata, uz postavljanje pitanja, potaknut će polaznike da u sklopu zajedničke diskusije iznesu mišljenja o njihovoj upotrebi, kao i dijeljenje vlastitih primjere iz prakse.

Tamara Ređep
I. osnovna škola Varaždin
Croatia

Tomislav Leček
III. osnovna škola Varaždin
Croatia