Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Mišljenja nastavnika o korištenju digitalnih tehnologija u obrazovnom kontekstu – preliminarni rezultati istraživanja

U okviru projekta „Primjena digitalnih tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji u obrazovanju – BrAIn“ provedeno je predistraživanje s nastavnicima osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj ovog rada je opisati mišljenja i stavove nastavnika o korištenju digitalnih tehnologija u obrazovnom kontekstu, njihove navike korištenja digitalnih tehnologija, uključujući onih temeljenih na umjetnoj inteligenciji, te razinu pismenosti o umjetnoj inteligenciji. Analizirani su podatci prikupljeni upitnikom za nastavnike koji je osmišljen za potrebe predistraživanja. Rezultati daju uvid u stavove prema digitalnim tehnologijama i osposobljenost nastavnika za primjenu digitalnih tehnologija u poučavanju i radu, njihove navike korištenja različitih digitalnih tehnologija te razinu pismenosti o umjetnoj inteligenciji. U radu su analizirane i prikazane razlike u ispitivanim konstruktima s obzirom na neka individualna i profesionalna obilježja nastavnika. Istraživanje pridonosi boljem razumijevanju uloge nastavnika u primjeni digitalnih tehnologija u obrazovnom sustavu te pruža smjernice za kreiranje strategija koje podržavaju uspješnu integraciju digitalnih tehnologija u obrazovni sustav.

Ana Žulec Ivanković
Hrvatsko katoličko sveučilište
Croatia

Lovro Knežević
Hrvatsko katoličko sveučilište
Croatia

Marija Šakić Velić
Hrvatsko katoličko sveučilište
Croatia

Toni Ćosić
Hrvatsko katoličko sveučilište
Croatia

Marina Merkaš
Hrvatsko katoličko sveučilište
Croatia