Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Od matematike do AI

U ovom radu prikazat ćemo inovativni pristup korištenja TikToka u nastavi s darovitim učenicima iz OŠ Visoka i OŠ Žnjan-Pazdigrad. Učenici su snimali videozapise u kojima su objašnjavali matematičke koncepte, prikazivali trikove i ispisivali formule. Digitalni materijali nisu sadržavali lice učenika niti glasovne komentare, čime je osigurana anonimnost i fokus na sadržaj. Omogućeni komentari na videozapise rezultirali su bogatom diskusijom i zajedničkim rješavanjem zadataka. TikTok se pokazao kao izrazito učinkovit alat koji prirodno potiče interaktivnost i angažiranost, omogućujući učenicima kreativno izražavanje i dodatnu motivaciju za matematiku. Anonimnost je osigurala privatnost učenika, dok je popularnost platforme potaknula širu vršnjačku podršku. Statistički podaci pokazuju visok nivo pregleda, lajkova i komentara, što ukazuje na veliku angažiranost. Učenici su pokazali poboljšanje matematičkih vještina i razvili kritičko razmišljanje. Cilj je bio povećati interes za matematiku i potaknuti vršnjačko učenje kroz interaktivne metode, što se pokazalo uspješnim. Ove godine učenici iz OŠ Žnjan-Pazdigrad sudjeluju u CARNET-ovu projektu BrAIn, u sklopu kojeg nastavljaju snimati odgojno-obrazovne video materijale. Pomoću AI alata dodatno unapređuju svoje materijale, stvarajući sadržaje koji su vizualno privlačni i edukativno korisni. U predavanju će biti prikazano kako se projekt BrAIn realizira kroz TikTok u školi te kako se digitalni alati koriste za poticanje kreativnosti, inovativnosti i interaktivnog učenja.

Mirjana Kovačević Bašić
Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad Split
Croatia

Marica Brzica
Europass Adriatic Academy
Croatia