Od matematike do AI
U ovom radu prikazat ćemo inovativni pristup korištenja TikToka u nastavi s darovitim učenicima iz OŠ Visoka i OŠ Žnjan-Pazdigrad. Učenici su snimali videozapise u kojima su objašnjavali matematičke koncepte, prikazivali trikove i ispisivali formule. Digitalni materijali nisu sadržavali lice učenika niti glasovne komentare, čime je osigurana anonimnost i fokus na sadržaj. Omogućeni komentari na videozapise rezultirali su bogatom diskusijom i zajedničkim rješavanjem zadataka. TikTok se pokazao kao izrazito učinkovit alat koji prirodno potiče interaktivnost i angažiranost, omogućujući učenicima kreativno izražavanje i dodatnu motivaciju za matematiku. Anonimnost je osigurala privatnost učenika, dok je popularnost platforme potaknula širu vršnjačku podršku. Statistički podaci pokazuju visok nivo pregleda, lajkova i komentara, što ukazuje na veliku angažiranost. Učenici su pokazali poboljšanje matematičkih vještina i razvili kritičko razmišljanje. Cilj je bio povećati interes za matematiku i potaknuti vršnjačko učenje kroz interaktivne metode, što se pokazalo uspješnim. Ove godine učenici iz OŠ Žnjan-Pazdigrad sudjeluju u CARNET-ovu projektu BrAIn, u sklopu kojeg nastavljaju snimati odgojno-obrazovne video materijale. Pomoću AI alata dodatno unapređuju svoje materijale, stvarajući sadržaje koji su vizualno privlačni i edukativno korisni. U predavanju će biti prikazano kako se projekt BrAIn realizira kroz TikTok u školi te kako se digitalni alati koriste za poticanje kreativnosti, inovativnosti i interaktivnog učenja.