Korištenje alata ArcGis StoryMaps na primjeru proučavanja zavičajne baštine u osnovnoj školi
Rad pod nazivom ''Korištenje alata ArcGis StoryMaps na primjeru proučavanja zavičajne baštine u osnovnoj školi'' sastoji se iz dva dijela. U prvome dijelu objašnjava se važnost poučavanja baštine u nastavi te predstavlja digitalni alat ArcGis StoryMaps. Kroz primjere se navode prednosti korištenja navedenog digitalnog alata i mogućnosti primjene u nastavnom procesu. U drugome dijelu rada predstavljeni su primjeri iz prakse, odnosno radovi učenika izrađeni prema uputama. Rad naglašava da je baštinu potrebno implementirati u sve razine odgoja i obrazovanja jer čovjek koji zaboravi ili nedovoljno poznaje svoju baštinu, on gubi svoj identitet. Također u digitalno zrelim školama i nastavnici i učenici tehnologiju koriste kako bi unaprijedili nastavni proces, a uz vođenje od strane nastavnika učenik razvija kritičke vještine i odgovorniji pristup digitalnim sadržajima. Rad pokazuje kako kombiniranjem baštine kao teme i digitalnih alata kao nastavnog sredstva učenici aktivno sudjeluju u nastavi s povećanom motivacijom za učenje.