AI pismenost u redovitoj nastavi
Umjetna inteligencija je postala dio svakodnevnog života. U ovom izlaganju bit će predstavljen primjer korištenja AI tehnologije kao motivacijskog alata prilikom podučavanja programskih koncepata unutar kurikuluma informatike za učenike osnovnih škola. Iako je aktivnost provedena u sklopu izvannastavne aktivnosti, u potpunosti je usklađena s ishodima postojećeg kurikuluma, čime je omogućena primjena i u redovitoj nastavi. Učenici su kroz projekte koristili JavaScript programski jezik s ml5.js bibliotekom za izradu aplikacija koje prepoznaju različite objekte. Kroz projektnu aktivnost i interdisciplinarni pristup, pružena je korelacija s drugim nastavnim predmetima. Pokretanjem vlastitih aplikacija na mobilnim uređajima kod učenika je vidljiv osjećaj postignuća i motivacije za daljnjim bavljenjem programiranjem i primjenom umjetne inteligencije. Također, naglašene su sličnosti, ali i razlike s novim BrAIn kurikulumom „Umjetna inteligencija: od koncepata do primjene“.