Perplexity u učenju i stvaranju digitalnih sadržaja
Radionica će se fokusirati na primjenu BrAIn kurikuluma u obrazovanju, s posebnim naglaskom na integraciju umjetne inteligencije (AI) u nastavu. Uključivanjem u projekt „BrAIn – Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju”, s učenicima smo pokrenule izvannastavnu aktivnost Umjetna inteligencija. Aktivnost je osmišljena za istraživanje primjene umjetne inteligencije (UI) i tehnologija u nastajanju u različitim područjima. Želja je učenike upoznati s konceptima UI i osnažiti ih za stjecanje praktičnih iskustava u korištenju alata UI za izradu digitalnog sadržaja, poboljšanje vlastitog učenja i razumijevanje društvenih i etičkih implikacija ovih tehnologija. Sudionici će kroz projektno i istraživačko učenje razvijati digitalne sadržaje pomoću alata Perplexity, čime će se poticati kreativnost i ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda kurikuluma "Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene". Ciljevi radionice su prikaz eksperimentalne provedbe BrAIn kurikuluma kroz interaktivne aktivnosti, izradu digitalnih sadržaja uz podršku Perplexity, koja omogućuje dinamičko pretraživanje i organizaciju informacija te razmjenu iskustava među sudionicima o korištenju AI alata u različitim nastavnim predmetima. Radionica će obuhvatiti primjere dobre prakse, gdje će se nastavnici staviti u ulogu učenika-istraživača, analizirajući kako AI može poboljšati obrazovne procese. Sudionici će imati priliku izraditi vlastite projekte i prezentirati rezultate, čime se potiče aktivno učenje i kritičko razmišljanje. Na kraju radionice sudionici će kroz raspravu navesti prednosti i nedostatke integracije AI u kurikulume, s ciljem identifikacije prepreka i strategija za uspješnu implementaciju. Kroz evaluaciju radionica, sudionici će moći procijeniti korisnost Perplexitija i drugih digitalnih alata u svom radu. Radionica predstavlja priliku za nastavnike da unaprijede svoje digitalne kompetencije i osnaže učenike kroz inovativni pristup obrazovanju.