Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Razvijanje algoritamskog razmišljanja kroz društvene igre

Cilj izlaganja je pokazati učiteljima kako društvene igre mogu služiti kao učinkoviti alati za razvoj algoritamskog i logičkog razmišljanja kod djece, bez potrebe za složenim digitalnim alatima ili programiranjem. Igre poput Robot Turtles, Code Master, Rush Hour i šaha omogućuju učenicima da kroz zabavu uvježbavaju ključne koncepte poput sekvenciranja, planiranja, optimizacije, predviđanja i analize uzroka i posljedica, čime se razvijaju vještine potrebne za rješavanje problema u stvarnom svijetu. Izlaganje uključuje interaktivne demonstracije odabranih društvenih igara, gdje će učitelji sudjelovati u rješavanju jednostavnih zadataka. Na taj način pokazat ćemo kako igre potiču logičko razmišljanje, strateško planiranje i angažman učenika, istovremeno povećavajući njihovu motivaciju za učenje. Poseban naglasak bit će na priručniku za učitelje, koji sadrži popis društvenih igara, poveznice na besplatne digitalne verzije te smjernice za njihovu integraciju u nastavu. Priručnik učiteljima nudi praktične resurse za primjenu igara u različitim nastavnim okruženjima – uživo, online ili hibridno – proširujući mogućnosti za kreativno poučavanje. Očekivani ishodi uključuju povećanje svijesti učitelja o potencijalu društvenih igara za razvoj logičkog razmišljanja kod učenika te smanjenje stresa i povećanje angažmana u nastavi. Igre dodatno potiču suradnju, komunikaciju i timski rad među učenicima, dok ih suočavaju s neizvjesnošću u kontroliranim uvjetima. Na kraju, cilj je motivirati učitelje da razmotre implementaciju društvenih igara kao metode koja doprinosi razvoju algoritamskog razmišljanja i obogaćuje obrazovno iskustvo učenika. Igre stvaraju interaktivno okruženje u kojem učenici istražuju, razvijaju vještine i pripremaju se za buduće izazove, bilo u matematici, programiranju ili svakodnevnom životu.

Valentina Blašković
Prva osnovna škola Ogulin
Croatia

Kristina Slišurić
OŠ „Matija Gubec“ Cernik
Croatia