“Digitalni gl@zbeni virtuozi”
Prošle godine, Oxfordov rječnik obogaćen je izrazom brain rot, koji opisuje mentalnu iscrpljenost izazvanu pretjeranim skrolanjem digitalnih sadržaja. Za glazbene škole opće je mišljenje da prevladava isključivo tradicionalno poučavanje klasičnih instrumenata. U eri sveprisutnih digitalnih uređaja i platformi, potrebno je pronaći balans između pomalo “dosadnog” tradicionalnog poučavanja i pretjeranog korištenja tehnologije. Primjerima dobre prakse i projektnim učenjem stvorile smo bazu s izrađenim digitalnim obrazovnim sadržajima koji su javno dostupni za učenike i učitelje te prate ishode učenja glazbenih škola. Tijekom interaktivnog izlaganja predstavit ćemo materijale temeljene na učenju kroz igru i personalizirani pristup učenju uz podršku tehnologije. Inovativnim metodama poučavanja povećana je motivacija i kreativnost učenika, a pametnim i umjerenim doziranjem digitalnih sadržaja u netehnološkim predmetima razvija se i kritičko mišljenje kod učenika.