AI u zelenim cipelama
Radionica će pružiti praktičan uvod u korištenje Greenfoot platforme s fokusom na integraciju osnovnih principa umjetne inteligencije. Korištenjem interaktivnih simulacija i igara, učenici strukovnih škola uče osnove programiranja na vizualan i praktičan način. Greenfoot, kao alat za vizualno programiranje i simulaciju, omogućava jednostavan i intuitivan pristup učenju programiranja, dok integracija AI elemenata otvara mogućnosti za inovativna rješenja i kreativne aplikacije. Kako će se postići zadani ciljevi? • Polaznici će se upoznati s osnovnim funkcijama i mogućnostima Greenfoot aplikacije, uključujući kreiranje i upravljanje svjetovima, objektima i akcijama unutar simulacija ili igara. • Poticat će se kreativnost i samostalno eksperimentiranje s parametrima u Greenfoot aplikaciji. • Sudionici će raditi u malim grupama, razmjenjivati ideje i rješavati zadatak zajedničkim radom. Kako će izvođač znati jesu li ciljevi postignuti? • Nakon završetka radionice, polaznicima ćemo dodijeliti zadatak u kojem će koristiti Greenfoot kako bi izradili projekt (npr. jednostavnu igru ili simulaciju). • Kratka anketa nakon radionice pružit će uvid u iskustvo sudionika, jasnoću izlaganja i korisnost naučenog. Zaključak Učenje programiranja može se činiti zastrašujućim, alat poput Greenfoota značajno olakšava ovaj proces učenicima srednje škole. Kroz stvaranje igara i simulacija, učenici mogu na jednostavan, zabavan i praktičan način usvojiti osnovne principe programiranja. Greenfoot nije samo alat za učenje koda, on omogućuje povezivanje različitih područja znanosti, tehnologije i svakodnevnog života. Cilj radionice je pružiti sudionicima konkretne ideje koje se mogu primijeniti u obrazovnim kontekstima, dok će povratne informacije biti prikupljene putem interaktivnih anketa i diskusija. Za učenike strukovnih škola, rad u Greenfootu može poslužiti kao most između teorijskih spoznaja i praktične primjene, omogućujući im rješavanje konkretnih zadataka vezanih uz njihovu struku. Kroz rad u Greenfootu, učenici usvajaju vještine programiranja, razvijaju razumijevanje svijeta tehnologije i njenog utjecaja na svakodnevni život. Ovaj alat omogućuje im da u stvarnom vremenu vide rezultate svojih akcija, čineći učenje interaktivnim i zabavnim.