(H)A HA efekt - Humor kao alat za digitalnu ravnotežu u nastavi
Radionica "(H)A HA efekt - Humor kao alat za digitalnu ravnotežu u nastavi" osmišljena je kako bi smanjila stres uzrokovan izazovima digitalne tehnologije u obrazovanju te potaknula kreativnost i suradnju. Kroz humor i digitalne alate, poput Canve i Dashtoona, polaznici će naučiti kako učinkovito integrirati humor u nastavu te stvoriti ugodnije i motivirajuće okruženje za učenje. Radionica je strukturirana u četiri cjeline koje omogućuju postupno usvajanje vještina i praktičnu primjenu. Uvodni dio, "Digitalni ledolomac," traje 15 minuta i uključuje stvaranje memeova na temu iskustava s tehnologijom, čime se potiče komunikacija i smanjenje stresa. Slijedi teorijsko-praktični dio "Od stresa do smijeha" od 30 minuta, u kojem se prezentiraju prednosti humora u obrazovanju i demonstrira korištenje Canve i Dashtoona za izradu humorističnih sadržaja. Polaznici zatim u paru ili individualno kreiraju obrazovne memeove, stripove te planove implementacije humora u nastavu. Radionica završava 15-minutnom "Galerijom uspjeha," gdje sudionici predstavljaju svoje radove i razmjenjuju povratne informacije. Rezultati radionice prate se putem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja, uključujući broj kreiranih sadržaja, procjenu kvalitete materijala i razinu suradnje. Polaznici će nakon radionice sudjelovati u online zajednici za razmjenu iskustava i ideja. Ovaj praktični pristup osigurava razvoj vještina, povećava motivaciju te pruža konkretne alate za integraciju humora u digitalno okruženje.