Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

EcoAkademija: Kako inkluzivna učionica može spasiti planet

U interaktivnom izlaganju „EcoAkademija: Kako inkluzivna učionica može spasiti planet?“ predstavljamo inovativne metode koje povezuju ekologiju, strane jezike i inkluzivno obrazovanje. Fokus je na integraciji digitalnih alata poput Teacher's Buddy, Diffit, Canva, Suno i Fliki kako bi se osigurala podrška učenicima s posebnim potrebama (disleksija, disgrafija, autizam) i olakšalo interdisciplinarno učenje. Kroz konkretne primjere iz prakse, demonstrirat ćemo: • Izradu Zero Waste Kuharice koristeći Canva za vizualno privlačne i prilagođene materijale. • Generiranje radnih listova s ekološkim temama pomoću Diffit alata. • Kreiranje pjesama i audiozapisa na temu održivosti kroz Suno i Fliki. • Korištenje Teacher's Buddy-a za personalizaciju zadataka i planova lekcija. Izlaganje ističe kako ovi alati omogućuju učiteljima bržu pripremu sadržaja i razvoj inkluzivnih aktivnosti koje su zanimljive i edukativne. Demonstrirat ćemo prilagodbe za učenike s poteškoćama, poput vizualnih i auditivnih zadataka, kao i kako tehnologija potiče kreativnost i razvoj vještina učenika. Sudionici će dobiti uvid u praktične strategije za uključivanje digitalnih alata u nastavu te naučiti kako kroz jednostavne, ali inovativne pristupe poticati ekološku svijest i jezične kompetencije kod učenika. Na taj način, EcoAkademija dokazuje da inkluzivno obrazovanje može igrati ključnu ulogu u rješavanju globalnih izazova poput otpada hrane i održivosti.

Učitelji osnovnih i srednjih škola koji žele unaprijediti svoje nastavne metode kroz upotrebu digitalnih alata, s naglaskom na inkluzivno obrazovanje i interdisciplinarne aktivnosti. Učenici s posebnim potrebama (npr. učenici s disleksijom, disgrafijom, autizmom, ADHD-om) kojima su potrebni prilagođeni nastavni sadržaji i aktivnosti. Školski pedagozi i edukatori koji rade na razvoju inkluzivnih i inovativnih pristupa učenju. Školske zajednice koje su usmjerene na integraciju globalnih ciljeva održivog razvoja (npr. smanjenje otpada hrane) u nastavu. Ovaj projekt posebno je osmišljen za one koji žele implementirati inovativne alate i metode kako bi unaprijedili kvalitetu obrazovanja i stvorili pozitivno i inkluzivno okruženje za učenike.

1. Osnovne digitalne vještine: - rad s osnovnim računalnim alatima (Microsoft Office, Google Workspace). - osnovno snalaženje u digitalnim alatima i platformama. 2. Iskustvo u nastavi: - radno iskustvo u obrazovanju, posebno u radu s učenicima različitih potreba. - osnovno razumijevanje koncepta inkluzivnog obrazovanja. 3. Temeljno razumijevanje obrazovnih metoda: - poznavanje osnovnih principa planiranja i provođenja nastavnih aktivnosti. 4. Osnovno znanje stranih jezika: - minimalna razina jezika (A2-B1) engleskog za razumijevanje i primjenu sadržaja alata. Ova predznanja osiguravaju da polaznici mogu lako pratiti sadržaj, razumjeti alate i metode te implementirati naučeno u vlastitu praksu.

Dinka Čorak
OŠ Ivana Mažuranića Vinkovci
Croatia

Dinka Čorak rođena je 1984. godine u Vinkovcima. Osnovnu školu i Gimnaziju Matije Antuna Reljkovića završila je u rodnom gradu. U lipnju 2007. godine diplomirala je na Sveučilištu J.J. Strossmayera u Osijeku, na Odjelu za biologiju, i stekla zvanje profesora biologije i kemije. Od 2011. godine radi kao učiteljica biologije u Osnovnoj školi Ivana Mažuranića u Vinkovcima, a 2023. godine stekla je status učitelja savjetnika. Redovito se stručno usavršava s ciljem razvoja nastavničkih kompetencija i digitalnih vještina koje uspješno implementira u radu s učenicima. Osmislila je i vodila projekt koji je osvojio nagradu za najinovativniji model razvoja volonterstva civilnog društva te nagradu „Škola – prijatelj zajednice“. Aktivno sudjeluje u brojnim eTwinning projektima, za koje je nagrađena europskim oznakama kvalitete, dio je školskog tima zaduženog za planiranje i provedbu projektnih aktivnosti međunarodnih Erasmus projekata. Također, sudjelovala je u znanstvenom projektu financiranom od Hrvatske zaklade za znanost usmjerenom na unapređenje rezultata učenja učenika osnovnih škola u prirodoslovnom i matematičkom području. Za svoj rad Ministarstvo znanosti i obrazovanja nagradilo ju je kao jednog od najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika za školske godine 2020./2021. i 2021./2022. godine. Redovito piše članke iz područja biologije, edukacijskih metoda i digitalnih tehnologija u obrazovanju te drži predavanja na županijskoj i međunarodnoj razini, prenoseći svoje znanje i iskustvo kolegama i učenicima.

Anita Bočak
OŠ Ivana Mažuranića Vinkovci
Croatia

Anita Bočak rođena je 1983. godine u Slavonskom Brodu . Učiteljica je njemačkog i engleskog jezika i književnosti, obrazovanje je započela u Njemačkoj, a završila u Hrvatskoj, gdje je stekla temelje za svoju profesionalnu karijeru. Trenutno radi u Osnovnoj školi Ivana Mažuranića u Vinkovcima, gdje svojim učenicima prenosi ljubav prema jezicima i pomaže im razviti komunikacijske i kulturne vještine. Tijekom svoje karijere radila je na Goethe institutu, gdje je stekla iskustvo u podučavanju i razvoju jezičnih kompetencija. Također je obavljala funkciju sudskog tumača za njemački jezik, što svjedoči o njezinoj stručnosti i preciznosti u radu s jezikom. Kao koautorica digitalnih sadržaja za Školsku knjigu, pridonijela je razvoju nastavnih materijala koji se koriste u obrazovanju diljem Hrvatske.

Upisala je doktorski studij iz Jezikoslovlja, koji nije dovršila, no njezina posvećenost cjeloživotnom učenju i usavršavanju neprestano se ogleda u njezinom radu i inovativnim pedagoškim pristupima. Strast prema jezicima i obrazovanju dodatno je potvrdila kroz projekt "Ekoakademija", interdisciplinarnim projektu koji je osmislila u suradnji s kolegicom iz biologije. Ovaj projekt spaja jezično i ekološko obrazovanje, omogućujući učenicima da razvijaju svijest o održivosti dok usavršavaju jezične vještine. Posebnu pažnju posvećuje inkluziji u obrazovanju i stvaranju poticajnog okruženja u kojem svaki učenik ima priliku ostvariti svoj potencijal. Nastavu prilagođava različitim stilovima učenja i potrebama učenika, koristeći personalizirani pristup i suvremene digitalne alate kako bi nastavni sadržaji bili dostupni i motivirajući za sve. Svojim radom doprinosi razvoju suvremenih obrazovnih metoda i integrira digitalne inovacije u nastavu te inspirira učenike na istraživanje, suradnju i cjeloživotno učenje.