Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

STOP burnout

Mentalno zdravlje opisuje se kao stanje dobrobiti u kojem osoba ostvaruje svoje sposobnosti, može se nositi sa stresom svakodnevnog života, raditi produktivno i doprinositi zajednici u kojoj živi. Suprotno tome, sagorijevanje (burnout) je stanje kroničnog stresa koje dovodi do fizičke i emocionalne iscrpljenosti, cinizma i otuđenosti, osjećaja neučinkovitosti i manjka postignuća. Cilj radionice „Stop burnout“ je poboljšati mentalnu i emocionalnu jasnoću, smanjiti stres i unaprijediti kvalitetu života. Radionica će se provesti kroz pet dijelova: 1. „Stres i ja?“ polaznici će kroz kratki upitnik saznati na kojoj se razini stresa nalaze i kako stres utječe na njih. 2. „Što je sagorijevanje/burnout?“ sudionici će biti informirani o sagorijevanju. 3. „Stop motion vježba“ sudionici će uz pomoć lego figurice, u aplikaciji „Stop motion“ snimiti nekoliko kadrova i pritom će osvijestiti svoje doživljaje vezane uz svakodnevne stresne situacije. Navedeni alat moći će se koristiti u svakodnevnom životu bez obzira na to na kojem radnom mjestu su zaposleni, također i u neposrednom radu s učenicima. 4. „Mindfulness za ponijeti“ sudionicima će se približiti koncept „mindfulness-a“ (svjesne prisutnosti). Upoznat će se s vještinom koja se može koristiti pri razvoju osobnih potencijala za suočavanje sa svakodnevnim stresom. 5. Na kraju će sudionici izraziti svoje dojmove i/ili pitanja koja će pritom utvrditi kako mogu postupati uslijed budućih izazovnih situacija. Polaznici će nakon radionice steći vještine potrebne za postizanje ravnoteže u svakodnevnom okruženju. Bit će potaknuti koristiti alate, tehnike i metode koje dovode do poboljšanja kvalitete života na način prevencije stresa koji bi u dužem trajanju mogao dovesti do sagorijevanja (burnouta). Tijekom vježbi voditeljice će dobivati povratne informacije o uspješnosti i primjenjivosti pojedine tehnike, metode ili alata.

Učitelji, nastavnici, profesori, stručni suradnici, ravnatelji, zaposlenici CARnet-a

Prethodna znanja, vještine ili iskustva nisu potrebna.

Nataša Čošić

Školovanje je završila na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu i stekla zvanje profesor rehabilitator. Od 2005. zaposlena je u osnovnoj školi za učenike s teškoćama kao učitelj edukator rehabilitator. Godine 2018. napredovala u zvanju kao mentor učitelj a od 2019. je ravnatelj iste škole. Usko područje rada te osobni interes usmjeren je na rad s djecom s poremećajem iz spektra autizma i učenicima s ADHD-om. Suosnivačica je Udruge za razvojnu podršku „Točkica“ u sklopu koje se odvija rehabilitacijski i savjetodavni rad s djecom s teškoćama i njihovim obiteljima. Uz rad u školi od 2012. je stručni suradnik na projektu „Zdravo odrastanje“ kao voditeljica radionica za djecu i mlade u Centru za psihološko savjetovanje, edukaciju i istraživanje „Sirius“. Autorica je niz stručnih i znanstvenih radova koji su predstavljeni na raznim tuzemnim i inozemnim skupovima i konferencijama, a 2018. izdan je sveučilišni udžbenik "Komunikacijska strategija - s teškoćama do uspjeha" čija je koautorica. Educira učitelje i stručne suradnike u redovnim osnovnim i srednjim školama u vidu sudjelovanja na vijećnicima te kao član Povjerenstava za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta u nekoliko škola Brodsko-posavske županije tijekom godine. Kao ravnatelj ustanove sudjeluje u osmišljavanju i provođenju raznih projekata koji unaprjeđuju rad škole i uvjete obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju.

Zvonimira Marijić

Diplomirala na Učiteljskoj akademiji u Zagrebu 2000. godine i stekla zvanje diplomirana učiteljica razredne nastave. Od 2001. zaposlena je u Osnovnoj školi „Đuro Pilar“ u Slavonskom Brodu u kojoj i trenutno radi. Tijekom godine voditeljica je raznih izvannastavnih aktivnosti koje su usmjerene na zdravlje i razvoj djece. Voditeljica je dodatne nastave prirode i društva i matematike te redovito sudjeluje na školskim, županijskim i državnim natjecanjima. Od 2010. član je Upravnog vijeća i pomoćni trener Odbojkaškog kluba Kolonija, u svakodnevnom radu u razrednoj nastavi sport i rekreaciju koristi u svrhu poticanja zdravog odrastanja djece. Mentor je studentima Učiteljskog fakulteta kao i pripravnicima učiteljima, 2023. napredovao u zvanju kao učitelj mentor. Tijekom godine bila je član školskog Tima za kvalitetu, Tima za EU projekte i Tima za psihološku podršku. Sudjeluje kao voditelj i suradnik na školskim državnim i međunarodnim projektima. U školi je 2023. imenovana za koordinatoricu za provođenje nacionalnih ispita za 4. razred, a iste je godine bila članica skupine za vrednovanje zadataka otvorenoga tipa u nacionalnim ispitima iz Hrvatskoga jezika u četvrtome razredu. Višegodišnji neposredni rad s učenicima i roditeljima te suradnja s kolegama omogućuje joj nepresušni izvor za osobni razvoj, motivaciju za unaprjeđenje rada škole i poticanje zdravog odrastanja te uspješan odgoj i obrazovanje učenika.

Marina Sedlo

Završila diplomski studij pedagogije te edukacije njemačkog jezika i književnosti 2013. na Sveučilištu u Zadru. Odgovorna i komunikativna, spremna učiti, stjecati nova znanja i iskustva u radu te djelovati za dobrobit društva. Po struci je pedagog, zaposlena u osnovnoj školi za učenike s teškoćama u razvoju, na radnom mjestu stručnog suradnika pedagoga od 2013. godine. Na radnom mjestu stručnog suradnika pedagoga dužnosti obuhvaćaju više područja: planiranje i programiranje rada, odgojno-obrazovni rad s učenicima, rad s učiteljima, suradnja s ravnateljem i ostalim stručnim suradnicima, rad s roditeljima, suradnja s ustanovama i lokalnom zajednicom. Jedan od njezinih radnih zadataka je poticati stručno usavršavanje učitelja te organizirati stručne aktivnosti u ustanovi za učitelje i stručne suradnike. Sudjeluje u školskim projektima na lokalnoj i nacionalnoj razini: Član je školskog Eramus+ tima u kojem aktivno sudjeluje na projektima. Aktivno je sudjelovala u europskom projektu ATTEND (Assistive Technology In Education) čija je škola bila sudionik a koji se odnosi na podršku ostvarivanju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju.