Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

MOSTovanje znanja

Projekt "MOSTovanje znanja" predstavlja nastavak suradnje dvije osnovne škole, OŠ Šime Budinića iz Zadra i OŠ Dragutina Tadijanovića iz Vukovara, kroz inovativnu primjenu digitalnih alata i IKT opreme u obrazovanju. U izlaganju ćemo demonstrirati kako učenici koriste moderne tehnologije poput grafičkih tableta, interaktivnih ekrana, prijenosnih računala te alata kao što su Tinkercad, Canva, YouCut, Edpuzzle, HeyGen i MS Teams za suradničko učenje na daljinu. Učenici su na kreativan način izradili 3D modele mostova, kvizove, postere, stripove i video materijale, istražujući kulturne i povijesne znamenitosti svojih gradova, poput Gradskog mosta u Zadru i Mosta prijateljstva u Vukovaru. Kroz projekt su se povezali, ne samo tehnički već i osobno, dijeleći ideje i znanje. Demonstrirat ćemo kako suradnja dviju škola, uz pomoć Regionalnih obrazovnih centara i digitalnih učionica, omogućava učenicima razvoj vještina kritičkog razmišljanja, kreativnosti, timskog rada, ali i primjenu teorijskog znanja u stvaranju inovativnih proizvoda.

Aktivnost je namijenjena učiteljima osnovnih i srednjih škola. Također, ovo interaktivno izlaganje je idealno za učitelje koji žele implementirati digitalne alate u svoju nastavu i steći nova znanja o inovativnim metodama povezivanja škola te zajedničkog rada na projektima. Polaznici će kroz izlaganje imati priliku upoznati se s praktičnim primjerima primjene tehnologije u obrazovnom procesu, a također će steći konkretne ideje o tome kako primijeniti moderne alate kao što su Tinkercad, Canva, YouCut, HeyGen, MS Teams i Edpuzzle u svom nastavnom procesu. Izlaganje će pružiti polaznicima konkretne smjernice i inspiraciju za implementaciju naprednih digitalnih alata i pristupa u nastavi. Osim toga, polaznici će na konkretnom primjeru vidjeti kako koristiti digitalne učionice za povezivanje i suradnju među školama na velikim udaljenostima, čime će proširiti svoje vještine u upravljanju tehnologijama u obrazovnom okruženju.

Nisu potrebna predzanja.

Ivana Mažar Marušić
Osnovna škola Dragutina Tadijanovića, Vukovar
Croatia

Ivana Mažar Marušić je diplomirala na Odjelu za matematiku Sveučilišta u Osijeku gdje stječe zvanje profesorice matematike i informatike. Učiteljica je matematike i informatike od 2007. godine. Učiteljica je od 2015. u školskom E-timu te je aktivno sudjelovala u osmišljavanju i pisanju projekta na temelju kojeg je škola uvrštena među prvih 20 škola u Pilot projektu „e-Škole Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. Šest godina je bila članica Programskog odbora Carnetove korisničke konferencije (CUC) te je svojim sudjelovanjem na konferencijama, gdje je predstavljala primjere dobre prakse upotrebe IKT-a u učenju i poučavanju, bila primjer i poticala druge učitelje da u istom smjeru unapređuju svoj odgojno obrazovni rad i svoja znanja. Imenovana je koordinatoricom 2.faze projekta e-Škole te administratoricom za S&T tablete (Škola za život)te je i administrator resursa. Osim toga imenovana je i voditeljicom Regionalnog obrazovnog centara (prvi ROC u Vukovarsko-srijemskoj županiji). Kao nastavnica matematike, redovito se stručno usavršava, održava predavanja i sudjeluje u različitim projektima kojima se popularizira matematika i prirodoslovne znanosti među učenicima osnovne škole, ali i dječjih vrtića grada Vukovara. Dugogodišnji je član školskih povjerenstava, predsjednica povjerenstva za školsko natjecanje iz matematike te natjecanje Klokan. Provodi radionice Abacus soroban u razrednoj nastavi. Sudjelovala je u međunarodnom projektu Korijeni sa Središnjem državnim uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske. Interes za STEM ostvaruje projektima integrirane nastave, organizacijom terenskih nastavi, odlaskom s učenicima na Festival znanosti, suradnjom s lokalnom zajednicom, održavanjem Večeri matematike te sudjelovanjem u EU projektima u suradnji škole i VURE.

Tamara Valčić
Osnovna škola Šime Budinića, Zadar
Croatia

Tamara Valčić je diplomirala je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu gdje stječe zvanje mag.ing.brodogradnje. Nakon rada u struci, 2007.godine počinje raditi kao učiteljica tehničke kulture u osnovnoj školi Šime Budinića u Zadru i napredovala je u zvanje savjetnice. Od 2010. kao voditeljica Županijskog stručnog vijeća učitelja tehničke kulture zadarske županije organizira predavanja, radionice i stručne ekskurzije. Izlagala je na mnogobrojnim stručnim skupovima županijske i državne razine. Kontinuirano organizira i provodi školska i županijska natjecanja iz tehničke kulture i Sigurnosti u prometu. Mentor je učenicima na državnim natjecanjima te je u toj ulozi bila 26 puta. Dugogodišnji je član Udruge Foto-kino-video kluba Zadar i Društva pedagoga tehničke kulture. Svojim radom doprinosi struci i promiče ostvarivanja zajedničkih potreba i interesa udruga u realizaciji programa u suradnji sa zadarskim osnovnim školama. Autorica je udžbenika, radnih bilježnica i radnih materijala za 5. i 6. razred osnovne škole. Sudjeluje u nacionalnim i međunarodnim projektima kao što su GLOBE projekt, Festival znanosti, Erasmus+KA1, projekt HAZU „Upoznajmo hrvatsku znanstvenu baštinu“, eTwinning i Blue Connect projekt. Za projekt „Održivi grad za klimatsku budućnost“ nagrađena je 2022.godine Nacionalnom nagradom za okoliš „Green-prix“. Kao mentor učenicima na međunarodnom EU-CONEXUS natjecanju “Think Smart, Create Green”, 2022. godine osvojila je srebrenu medalju. Za izvanredan doprinos razvitku i promicanju stvaralaštva učenika i popularizaciju STEM područja nagrađena je 2017. Državnom nagradom „Faust Vrančić“, 2018. Priznanjem Hrvatskog saveza pedagoga tehničke kulture, 2020. Priznanjem Hrvatske zajednice tehničke kulture i 2023. Grbom Grada Zadra.