BrAIn i Design Thinking: primjeri rješenja za svakodnevne izazove
Radionica je osmišljena kako bi sudionicima pružila praktične vještine i znanja za rješavanje izazova u nastavi putem procesa Design Thinkinga i primjene umjetne inteligencije. Polaznici će biti upoznati s ključnim koracima Design Thinkinga – empatijom, definiranjem problema, ideacijom, prototipiranjem i testiranjem – te s ulogom AI alata u svakom od njih. Poseban naglasak bit će na korištenju alata kao što su Diffit za prilagodbu tekstova, Quizizz AI za generiranje interaktivnih kvizova, Synthesia za stvaranje edukativnih videozapisa i Curipod za dizajniranje interaktivnih lekcija. Tijekom radionice, sudionici će kroz praktičan rad izraditi vlastite nastavne sadržaje i zadatke za učenike te naučiti kako uključiti učenike u kreativnu upotrebu AI alata. Cilj radionice je unaprjeđenje nastavne prakse putem inovativnih tehnologija koje potiču personalizirano i interdisciplinarno učenje, uz povećanje angažmana i motivacije učenika. Kroz testiranje izrađenih sadržaja i njihovo dijeljenje putem digitalnih platformi, sudionici će steći kompetencije za integraciju suvremenih tehnologija u obrazovni proces.
Radionica je namijenjena nastavnicima osnovnih i srednjih škola koji žele koristiti inovativne metode poučavanja, učiteljima koji žele uključiti AI alate u svoju nastavu za personalizaciju i diferencijaciju sadržaja te svima koji su zainteresirani za kreativni i interdisciplinarni pristup poučavanju. Očekivani profil polaznika su nastavnici s osnovnim digitalnim vještinama (rad s računalom, aplikacijama i internetom) te polaznici motivirani za praktičan rad i istraživanje novih tehnologija.
Za sudjelovanje na radionici neophodna su osnovna digitalna znanja i vještine, poput rada na računalu, pretraživanja informacija na internetu i korištenja osnovnih online alata. Poželjno je osnovno iskustvo u korištenju digitalnih obrazovnih alata, ali nije nužno. Polaznici trebaju biti otvoreni za učenje novih metoda i tehnologija te spremni primijeniti naučeno u vlastitoj praksi. Predznanja o umjetnoj inteligenciji nisu potrebna, jer će se svi ključni koncepti i alati obraditi tijekom aktivnosti.