Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

BrAIn i Design Thinking: primjeri rješenja za svakodnevne izazove

Radionica je osmišljena kako bi sudionicima pružila praktične vještine i znanja za rješavanje izazova u nastavi putem procesa Design Thinkinga i primjene umjetne inteligencije. Polaznici će biti upoznati s ključnim koracima Design Thinkinga – empatijom, definiranjem problema, ideacijom, prototipiranjem i testiranjem – te s ulogom AI alata u svakom od njih. Poseban naglasak bit će na korištenju alata kao što su Diffit za prilagodbu tekstova, Quizizz AI za generiranje interaktivnih kvizova, Synthesia za stvaranje edukativnih videozapisa i Curipod za dizajniranje interaktivnih lekcija. Tijekom radionice, sudionici će kroz praktičan rad izraditi vlastite nastavne sadržaje i zadatke za učenike te naučiti kako uključiti učenike u kreativnu upotrebu AI alata. Cilj radionice je unaprjeđenje nastavne prakse putem inovativnih tehnologija koje potiču personalizirano i interdisciplinarno učenje, uz povećanje angažmana i motivacije učenika. Kroz testiranje izrađenih sadržaja i njihovo dijeljenje putem digitalnih platformi, sudionici će steći kompetencije za integraciju suvremenih tehnologija u obrazovni proces.

Radionica je namijenjena nastavnicima osnovnih i srednjih škola koji žele koristiti inovativne metode poučavanja, učiteljima koji žele uključiti AI alate u svoju nastavu za personalizaciju i diferencijaciju sadržaja te svima koji su zainteresirani za kreativni i interdisciplinarni pristup poučavanju. Očekivani profil polaznika su nastavnici s osnovnim digitalnim vještinama (rad s računalom, aplikacijama i internetom) te polaznici motivirani za praktičan rad i istraživanje novih tehnologija.

Za sudjelovanje na radionici neophodna su osnovna digitalna znanja i vještine, poput rada na računalu, pretraživanja informacija na internetu i korištenja osnovnih online alata. Poželjno je osnovno iskustvo u korištenju digitalnih obrazovnih alata, ali nije nužno. Polaznici trebaju biti otvoreni za učenje novih metoda i tehnologija te spremni primijeniti naučeno u vlastitoj praksi. Predznanja o umjetnoj inteligenciji nisu potrebna, jer će se svi ključni koncepti i alati obraditi tijekom aktivnosti.

Davorka Medvedović
Osnovna škola Rovišće
Croatia

Davorka Medvedović, mag.inf., učiteljica savjetnica i voditeljica Županijskog vijeća informatike za osnovne škole u BBŽ, od 2023. godine aktivno sudjeluje u projektu BrAIn (CARNet) provodeći eksperimentalni kurikulum o umjetnoj inteligenciji te provodi akcijsko istraživanje primjene tog kurikuluma. S učenicima je ostvarila zapažene uspjehe, uključujući osvajanje prvih mjesta u projektima Škola budućnosti 2022., 2023. i 2023./2024., kao i redovito sudjelovanje u međunarodnoj inicijativi Bebras (Dabar) gdje se istaknula kao mentorica i školski organizator. Autorica je brojnih interaktivnih video lekcija i scenarija poučavanja za informatiku, uključujući teme poput programiranja u Pythonu, koje su objavljene na nacionalnom portalu Edutorij. Također je vodila radionice programiranja i robotike, uključujući Ljetnu školu programiranja i robotike te projekte Generacija NOW i Drvokod. Kao članica ERASMUS+ tima i Tima za kvalitetu škole, značajno doprinosi razvoju školskih projekata i međunarodnih suradnji. Uz organizaciju aktivnosti poput Code Week-a i natjecanja Croatian Makers, sudjelovala je i u prevođenju aplikacije Edmodo te osmišljavanju inovativnih metoda poučavanja. Njeno sudjelovanje na međunarodnim konferencijama i predavanjima, uključujući teme poput umjetne inteligencije i primjene digitalnih alata u nastavi, potvrđuje njen doprinos unapređenju obrazovanja. Kao priznanje za svoje inovativne pristupe, dobitnica je priznanja za digitalne obrazovne sadržaje i kontinuirano promiče suvremene metode poučavanja i digitalizacije u obrazovanju.