Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

AI asistenti i ljudski eksperti: CARNET-ova formula za super podršku!

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET, u suradnji s IBM Hrvatska, provela je pilot projekt modernizacije Helpdeska primjenom IBM Watsonx.ai platforme. Cilj projekta bio je automatizirati proces kategorizacije e-mailova i generiranja prijedloga odgovora kako bi se povećala učinkovitost, smanjilo opterećenje agenata i unaprijedilo korisničko iskustvo.

Pilot projekt obuhvatio je četiri faze: analizu postojećih procesa, definiranje opsega, implementaciju AI rješenja te testiranje i evaluaciju. Kategorizacija e-mailova provedena je za devet ključnih kategorija, dok je generiranje odgovora bilo fokusirano na uslugu „Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole“. U analizi su korišteni modeli velikih jezičnih modela (LLM), obogaćeni znanjem agenata i internim dokumentima poput pravilnika i procedura.

Rezultati su pokazali iznimnu učinkovitost: 98,38% e-mailova točno je kategorizirano prema radnoj grupi, dok je 86,60% predloženih odgovora bilo potpuno spremno za slanje. Automatizacija je smanjila vrijeme obrade, omogućila skalabilnost sustava i povećala zadovoljstvo korisnika. Iako su identificirani izazovi poput obrade složenih e-mailova i integracije s vanjskim bazama podataka, projekt je potvrdio da umjetna inteligencija može značajno unaprijediti rad korisničke podrške.

Ovim interaktivnim izlaganjem želimo korisnicima približiti kako CARNET implementira AI u svoje procese, čime se podiže kvaliteta korisničke podrške i osigurava moderan pristup rješavanju izazova. Kroz sinergiju AI-a i ljudskih stručnjaka, CARNET ostaje predvodnik digitalne transformacije u obrazovnom sektoru Republike Hrvatske.

Izlaganje je prvenstveno namijenjeno CARNET-ovim korisnicima, uključujući ravnatelje, nastavnike, administrativno osoblje i IT stručnjake iz obrazovnih ustanova. Aktivnost ima za cilj omogućiti sudionicima da steknu uvid u način na koji CARNET implementira suvremene tehnologije, poput umjetne inteligencije, kako bi unaprijedio kvalitetu usluga koje im pruža.

Korisnici će kroz izlaganje razumjeti kako primjena IBM Watsonx.ai platforme i automatizacija procesa korisničke podrške donosi brže i preciznije odgovore na njihove upite, smanjuje vrijeme čekanja i omogućuje personaliziraniju podršku. Fokus je na tome da korisnici dobiju dojam da CARNET neprestano radi na uvođenju inovacija koje su izravno usmjerene na olakšavanje njihova svakodnevnog rada i podršku u obrazovnom procesu.

Ova aktivnost također naglašava CARNET-ovu posvećenost korištenju najsuvremenijih tehnologija u skladu s globalnim trendovima, čime organizacija ne samo da unapređuje svoje usluge, već i osnažuje poziciju korisnika unutar digitalnog okruženja.

nisu potrebna predznanja

Tihomir Markulin
CARNET
Croatia

Tihomir Markulin diplomirao je na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje 2016. godine stječe titulu magistra inženjera građevinarstva.

S radom u CARNET-u započinje 2009. godine kao agent na CARNET-ovom Helpdesku. Od 2012. do 2019. godine radi na poziciji voditelja HD-CN tima na CARNET-ovom Helpdesku. Nakon toga prelazi na poziciju voditelja Službe za korisnike gdje je zadužen za organizaciju pružanja podrške korisnicima, brigu o ljudskim resursima, komunikaciju s nadležnim službama i partnerima, vođenje tri različita tima na Helpdesku te vođenje Službe za ustanove članice kao i mentoriranje i rad s voditeljima timova.

Tijekom cijele profesionalne karijere kontinuirano se školuje te radi na CARNET-ovim ključnim projektima, među kojima se posebno ističe najvažniji projekt u području obrazovanja – „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“, u sklopu kojega je zadužen i za vođenje tima od 8 regionalno distribuiranih stručnjaka koji školama na terenu pružaju tehničku podršku za sve uređaje i usluge koje su isporučene školama u okviru programa e-Škole.

Voditelj je brojnih projekata poput projekta digitalnog potpisivanja dokumenata, implementacije SuiteCRM-a u CARNET-ov Odjel za podršku korisnicima te njegovog održavanja i nadogradnje, kao i projekta implementacije i razvoja MDM sustava.

U srpnju 2021. godine imenovan je pomoćnikom ravnatelja za podršku korisnicima.

Dora Jakopić
CARNET
Croatia

.