Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Lov na AIktivnosti za najmlađe osnovnoškolce

„Lov na blago“ oblik je zabave, rekreacije ili obrazovnog zadatka u kojem sudionici tragaju za odgovorima, odrađuju misije, pronalaze predmete ili rješavaju zagonetke kako bi došli do unaprijed određenog cilja. Također, ovo je prvenstveno uzbudljiva i zabavna, ali i iznimno učinkovita metoda učenja jer potiče znatiželju, kreativnost, računalno razmišljanje, vještine rješavanja problema, timski rad te natjecateljski i istraživački duh. Sudionici radionice bit će uključeni u digitalni, unaprijed pripremljeni „lov na blago“ koji će se odvijati pomoću besplatne mobilne aplikacije Goosechase. Radit će u timovima, surađivati, odrađivati misije te na taj način, unutar zadanog vremenskog roka, skupljati bodove. U misijama će biti potrebno istraživati i izrađivati radove u nekoliko AI edukativnih alata: Narakeet, Animated Drawings, Caricaturer, Scroobly, Skybox AI, Quick Draw! itd. Naglasak je stavljen na upoznavanje jednostavnijih AI alata koji se mogu koristiti u nastavi s učenicima mlađe dobi za izradu digitalnih radova poput slika, animacija i audiozapisa. Osim istraživačkih zadataka, sudionike očekuju i dodatni, fizički aktivni zadatci kako bi se uvidio raspon mogućnosti koje ova aplikacija pruža. Dok traje „lov na blago“, voditelji pregledavaju prikupljene odgovore, označavaju zadatke (ne)dovršenima te igračima daju povratne informacije unutar aplikacije. Osim samog sudjelovanja u „lovu“ i istraživanja nekolicine AI alata, sudionici radionice će saznati i kako napraviti korisnički račun na platformi Goosechase, kako izraditi vlastite misije, kako igračima u realnom vremenu davati povratne informacije. Uspješnost ostvarenja ciljeva radionice mjerit će se pregledavajući rješenja misija svih timova.

učitelji informatike, učitelji razredne nastave, knjižničari

Polaznici radionice trebaju biti upoznati s osnovnim korištenjem pametnih telefona, tableta i računala te imati osnovno razumijevanje digitalnih alata i mobilnih aplikacija.

Antonija Vnučec
Osnovna škola Eugena Kvaternika Velika Gorica
Croatia

Antonija Vnučec magistra je edukacije informatike, zaposlena kao učiteljica informatike od 1. do 4. razreda. U svom radu koristi suvremene metode poučavanja kako bi svoje učenike potaknula na kreativnost i digitalno stvaralaštvo, dok istovremeno posebnu pažnju pridaje sigurnosti djece na internetu. U svojih 6 godina radnog iskustva vodila je više izvannastavnih aktivnosti orijentiranih na kreativno stvaranje, logičko razmišljanje, programiranje i robotiku, a posljednje tri godine dodatno radi i s darovitim učenicima.

Martina Vukušić
Osnovna škola Eugena Kvaternika Velika Gorica, Osnovna škola Vukovina
Croatia

Martina Vukušić, učiteljica informatike u razrednoj nastavu u Osnovnoj školi Eugena Kvaternika Velika Gorica i Osnovnoj školi Vukovina. Svoje učenike voli poticati na istraživanje i razvijanje svojeg znanja koristeći razne alate koji će im pomoći da steknu vještine potrebne za uspjeh u digitalnom dobu. Osim rada s učenicima, redovito se voli stručno usavršavati. Nekoliko puta održala je predavanje na Županijskom stručnom vijeću.