Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Učenje bez Granica: AI za Svaku Potrebu ​

Inkluzija kroz tehnologiju predstavlja pristup koji koristi digitalne alate i resurse za osiguranje ravnopravnog pristupa obrazovanju i drugim uslugama za sve pojedince, uključujući one s posebnim potrebama. Ovaj koncept postaje sve važniji u suvremenom društvu, jer tehnologija ima potencijal da ukloni barijere koje otežavaju sudjelovanje i učenje. Jedan od ključnih aspekata inkluzije kroz tehnologiju je personalizacija obrazovanja. Digitalni alati, poput aplikacija i platformi zasnovanih na umjetnoj inteligenciji, omogućuju prilagodbu nastavnih materijala prema individualnim potrebama učenika. Ovi alati mogu analizirati stilove učenja i napredak, pružajući personalizirane kurikulume koji odgovaraju sposobnostima i interesima svakog učenika. Osim toga, tehnologija može poboljšati komunikaciju među učenicima, nastavnicima i roditeljima. Aplikacije za prepoznavanje govora, vizualne komunikacijske alate i online platforme omogućuju lakšu interakciju, posebno za učenike s poteškoćama u verbalnoj komunikaciji. Tehnologija također igra ključnu ulogu u razvoju socijalnih vještina. Kroz simulacije i interaktivne igre, učenici mogu prakticirati socijalne interakcije u sigurnom okruženju, što im pomaže da razviju važne interpersonalne vještine. Na kraju, praćenje napretka putem digitalnih alata omogućuje nastavnicima da bolje razumiju potrebe svojih učenika i prilagode svoj pristup. Automatizirani izvještaji o učinku olakšavaju identifikaciju područja koja zahtijevaju dodatnu podršku. Inkluzija kroz tehnologiju stoga predstavlja ključni korak prema stvaranju pravednijeg i dostupnijeg obrazovnog sistema koji poštuje individualne razlike i osnažuje sve učenike.

Aktivnost je namijenjena svim zainteresiranim polaznicima, a posebno stručnim suradnicima te nastavnicima u osnovnim i srednjim školama.

* Djelomično poznavanje navedenih ključnih pojmova. Osnovno razumijevanje umjetne inteligencije. Poželjno bi bilo imati osnovno znanje o tome što je AI, kako funkcionira i koje su njegove primjene u obrazovanju. Ovo uključuje razumijevanje različitih AI alata i tehnologija koje se koriste za podršku učenicima s posebnim potrebama.

Ana Horvat
Osnovna škola Stjepana Radića, Brestovec Orehovički
Croatia

Rođena 2000. godine u Zaboku. Diplomirala je socijalnu pedagogiju 2023. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studija posebno se usmjerila na rad s djecom i mladima u obrazovnom sustavu, s naglaskom na prevenciju problematičnih ponašanja i razvoj socijalnih vještina. Posljednjih 1.5 godinu zaposlena je na mjestu stručne suradnice socijalne pedagoginje. U svom radu posebno se usmjerava na organizaciju i provođenje preventivnih programa usmjerenih na suzbijanje problema u ponašanju, individualni savjetodavni rad s učenicima koji pokazuju teškoće u ponašanju, emocionalne teškoće ili poteškoće u učenju. Surađuje s učiteljima, roditeljima i stručnim timovima u svrhu unapređenja školskog ozračja. Redovito sudjeluje na stručnim seminarima i radionicama iz područja prevencije nasilja, mentalnog zdravlja mladih te inkluzivnog obrazovanja. Jedan od profesionalnih ciljeva kao stručnog suradnika joj je potaknuti učenike, a posebno učenike s posebnim potrebama, da razviju svoje potencijale, steknu zdrave socijalne vještine te postanu samopouzdani i odgovorni članovi zajednice. Kao dodatni alat za rad na navedenom koristi Umjetnu inteligenciju - za izradu individualiziranih pristupa i podrške u radu s učenicima. Cilj joj je dodatno unaprijediti svoja znanja i vještine u navedenom području.

Andrea Haramustek
Osnovna škola Stjepana Radića, Brestovec Orehovički
Croatia

Rođena 1984. godine u Zagrebu. Diplomirala 2008. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu s pojačanim predmetom Informatike. Učiteljica je informatike u Osnovnoj školi Stjepana Radića, Brestovec Orehovički. Učiteljica u zvanju mentora. Radno iskustvo; 16 godina. Od početka svog rada, posvećena je cjeloživotnom učenju. Svakodnevno se educira i pohađa brojna predavanja, tečajeve i webinare. U nastavi već dugi niz godina kreira, dijeli i koristi digitalne alate i sadržaje. Niz godina surađuje se CARNetom pa je tako sudjelovala i bila voditeljica mnogih projekata u svojoj školi. Neki od njih su Škole 2.0, ODS, CRISS, E-škole. U suradnji s CARNetom sudjelovala je i provela dva Akcijska istraživanja na temu "Kako Edmodo i digitalni alati utječu na motivaciju učenja?" te "Nastava za vrijeme Covid 19". Dugi niz godina pohađa CARNetove Cuc konferencije te je na nekima od njih i sama sudjelovala predstavljajući navedene projekte i primjere dobrih praksa u nastavi. 2019. godine ostvarila je suradnju s izdavačkom kućom Profil za koje je izradila digitalne sadržaje za nastavu. 2022. godine ostvarila je suradnju sa Školskom knjigom te je postala vanjski predavač u sklopu projekta e-škole za krapinsko-zagorsku županiju te provela stotinjak radionica, 16 različitih tema digitalnog osposobljavanja učitelja i stručnih suradnika. Provela je i ostvarila više Videokonferencija sa Osnovnom školom iz Chicaga. Svake godine sudjeluje i obilježava u školi s učenicima važne datume u informatičkom svijetu kao što je Kibernetička sigurnost, Dan sigurnijeg interneta, Tjedan kodiranja, Dabar i slično. Od rujna 2024. godine sudjeluje u projektu Primjena digitalnih tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji u obrazovanju – BrAIn.