Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Korištenje alata ArcGis StoryMaps na primjeru proučavanja zavičajne baštine u osnovnoj školi

Rad pod nazivom ''Korištenje alata ArcGis StoryMaps na primjeru proučavanja zavičajne baštine u osnovnoj školi'' sastoji se iz dva dijela. U prvome dijelu objašnjava se važnost poučavanja baštine u nastavi te predstavlja digitalni alat ArcGis StoryMaps. Kroz primjere se navode prednosti korištenja navedenog digitalnog alata i mogućnosti primjene u nastavnom procesu. U drugome dijelu rada predstavljeni su primjeri iz prakse, odnosno radovi učenika izrađeni prema uputama. Rad naglašava da je baštinu potrebno implementirati u sve razine odgoja i obrazovanja jer čovjek koji zaboravi ili nedovoljno poznaje svoju baštinu, on gubi svoj identitet. Također u digitalno zrelim školama i nastavnici i učenici tehnologiju koriste kako bi unaprijedili nastavni proces, a uz vođenje od strane nastavnika učenik razvija kritičke vještine i odgovorniji pristup digitalnim sadržajima. Rad pokazuje kako kombiniranjem baštine kao teme i digitalnih alata kao nastavnog sredstva učenici aktivno sudjeluju u nastavi s povećanom motivacijom za učenje.

Predavanje je namijenjeno svim sudionicima, nastavnicima osnovnih i srednjih škola.

Potrebno je osnovno poznavanje IKT-a.

Krunoslav Samardžić
Osnovna škola ''Bogoslav Šulek'', Slavonski Brod
Croatia

Nakon završenog studija povijesti i geografije u Zagrebu radio je u nekoliko osnovnih škola u Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji. Od prvoga dana zaposlenja obavlja poslove razrednika, a u razdoblju od 2016. do 2023. bio je tajnik Županijskog natjecanja iz geografije. Osim povijesti i geografije radio je i kao nastavnik fizike, njemačkog jezika i engleskog jezika. Suautor je dva udžbenika i dvije prateće radne bilježnice iz geografije. Savjestan, ambiciozan i komunikativan, razvijenih vještina prezentiranja u profesionalnom okruženju koje su stečene kroz redovito održavanje predavanja na županijskim i međužupanijskim aktivima povijesti i geografije. Otvoren za iskušavanje novih tehnologija i nastavnih metoda te daljnji profesionalni i osobni razvoj.