U sklopu CARNET-ovog projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju (BrAIn)“ osmišljen je program obrazovanja namijenjen učiteljima i nastavnicima uključenim u eksperimentalnu primjenu kurikuluma "Umjetna inteligencija - od koncepta do primjene". BoF "Od koncepta do učionice - program obrazovanja učitelja i nastavnika za primjenu kurikuluma umjetne inteligencije" predstavit će program obrazovanja osmišljen s ciljem osnaživanja učitelja i nastavnika za učinkovitu implementaciju kurikuluma te pripremu obrazovnih sadržaja i nastavnih aktivnosti za učenike uključene u izvannastavnu aktivnost ili fakultativni predmet. Program je učiteljima i nastavnicima ponudio primjere nastavnih aktivnosti kojima se ostvaruju ishodi učenja predviđenih kurikulumom te je predstavio besplatne digitalne alate koje učitelji i nastavnici mogu koristiti u učenju, poučavanju i rješavanju administracije. Voditelj BoF-a Marko Brajković autor je i recenzent obrazovnog programa (radionice "Alati budućnosti - izrada obrazovnih sadržaja s pomoću umjetne inteligencije", "UI učionica - alati, primjena i strategije poučavanja" i webinara "Otključajte moć umjetne inteligencije - alati UI-ja koji olakšavaju svakodnevicu" i "Transformirajte svoje poučavanje - učenje, poučavanje i administracija uz UI") i zajedno s ostalim sudionicima predstavit će rezultate programa obrazovanja i povratne informacije prikupljene od polaznika. Voditelj će s predavačicama u obrazovnom programu Melitom Matan i Jozefinom Ćurković razgovarati o izazovu pripreme i izrade sadržaja radionica i webinara te ozračju na radionicama uživo. Sudionici BoF-a Antonija Capan i Zdenko Kobeščak govorit će o korisnosti obrazovnog programa i načinima na koje im je program obrazovanja pomogao u pripremi nastavnih materijala i obrazovnih sadržaja namijenjenih učenicima uključenim u izvannastavnu aktivnost i fakultativni predmet. S voditeljem će raspraviti i o mogućnosti osmišljavanja kontinuirane podrške korisnicima koji su implementirali kurikulum. BoF je namijenjen sudionicima eksperimentalnog programa, ali i svim ostalim odgojno-obrazovnim djelatnicima koje zanima primjena UI u svakodnevnom radu. Publika će moći podijeliti svoja iskustva s radionica uživo i webinara te podijeliti primjere aktivnosti koje su organizirali u svojim učionicama.
BoF je namijenjen svim sudionicima konferencije s naglaskom na učitelje i nastavnike uključene u eksperimentalnu primjenu kurikuluma
Polaznici trebaju biti upoznati s projektom "Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju – BrAIn"
Marko Brajković
Osnovna škola Lovas
Croatia
Marko Brajković profesor je hrvatskog jezika i književnosti i ravnatelj osnovne škole. Nakon stjecanja iskustva u nastavnome procesu u osnovnoj školi kao učitelj hrvatskog jezika, od 2017. izrađuje i priprema obrazovne sadržaje i digitalne materijale za nastavnike. Autor je digitalnih materijala za udžbenički komplet Snaga riječi i Naš hrvatski, autor interaktivnih radnih bilježnica za obradu lektirnih djela i različitih dodatnih obrazovnih materijala. Ambasador je eTwinninga i dobitnik dviju europskih nagrada za eTwinningove projekte. Sudjelovao je u projektu e-Škole kao predavač provodeći radionice za nastavnike o uporabi digitalnih alata (Praćenje i vrednovanje uz pomoć digitalnih alata, Kako izraditi e-portfolio, Osnove izrade multimedijskih sadržaja i dr.), ali i kao autor i koordinator u projekatima izrade interaktivnih videolekcija, e-tečajeva i CARNET EduBlica. Sudjeluje u projektu "BrAIn" kao autor obrazovnog programa (radionice, webinari) za učitelje i nastavnike uključene u eksperimentalnu primjenu kurikuluma "Umjetna inteligencija - od koncepta do primjene". Tijekom rada u stvaranju obrazovnih materijala te prateći aktualne tendencije odgojno-obrazovnoga procesa razvio je zanimanje za smislenu upotrebu digitalnih alata u nastavi. Aktivno sudjeluje u stručnim usavršavanjima i nastoji dijeliti znanje s kolegama radi stvaranja kvalitetnijih i učinkovitih obrazovnih sadržaja prilagođenih potrebama učenika.
Antonija Capan
Osnovna škola Grabrik
Croatia
Antonija Capan, mag. educ. math., učiteljica je Matematike u Osnovnoj školi Grabrik. Autor je raznih digitalnih i tiskanih radova. Trenutno je na završnoj godini poslijediplomskog specijalističkog studija "E - učenje u obrazovanju i poslovanju". Bila je član Radne skupine predmetnih kurikuluma posebnih programa za osnovnu školu, Radne skupine za izradu nacionalnih ispita te Radne skupine za izradu kurikuluma izvannastavne aktivnosti i fakultativnog predmeta za razvoj digitalnih kompetencija učenika u sklopu projekta „BrAIn”. Predsjednica je udruge stemKA – udruge za popularizaciju znanosti. Jedna je od organizatorica ekipnog natjecanja iz matematike "nauMATiKA" te međunarodne STEM konferencije u Karlovcu "stemKA".
Zdenko Kobeščak
Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički
Croatia
Zdenko Kobeščak ravnatelj je Osnovne škole Stjepana Radića u Brestovcu Orehovičkom.
Diplomirao je 1995. godine na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, a 2001. godine na
Katehetskom Institutu u Zagrebu. Tri godine kasnije postaje učitelj mentor, pa učitelj savjetnik, a 2011.
godine stječe zvanje Sveučilišni specijalist menadžmenta neprofitnih organizacija i socijalnog zagovaranja.
Certificirani je Master trainer Bristish Council-a za stručno usavršavanje ravnatelja, ravnatelj mentor i
dobitnik priznanja Učitelj heroj (BUG Future Show).
Dugogodišnji je član Programskog odbora CARNETA, a surađuje i s Hrvatskom udrugom za umjetnu
inteligenciju (CroAI), te organizira edukacije za dionike Regionalnog obrazovnog centra u srcu Zagorja.
Kao ravnatelj osnovne škole bavi se implementacijom IKT resursa u sve segmente života i rada škole
povezujući sve dionike školskog života: učenike, učitelje, tehničko osoblje, roditelje i lokalnu zajednicu.
Kao logičan nastavak tog procesa škola je ušla u krug europskih poduzetničkih škola, a u tijeku je
preobrazba škole kao nukleusa budućeg razvoja Pametnih sela (Smart Villages).
Aktivno prati i uključuje se u sve procese i promjene s ciljem unaprjeđenja kvalitete obrazovanja, a u
zadnjih nekoliko godina to je svrhovita i kvalitetna implementacija Umjetne inteligencije (projekt BrAIn,
RTV Srce Zagorja, Microsoft Power Up).
Melita Matan
Školska knjiga d.d.
Croatia
Melita Povalec, rođena 25. listopada 1984. godine u Zagrebu, završila je opću gimnaziju u Ivanić-Gradu i diplomirala na PMF-u, smjer prof. biologije. Završila je tečaj za računalnog operatera ECDL, program ICT Edu i za školskog koordinatora međunarodnog programa „Eko-škole” te tečaj Digitalni marketing. Odslušala je edukacije u pilot projektu „E – škole”, te je 2016. godine napredovala u zvanje mentora i stekla je certifikat British Councila C1 razine engleskog jezika. Rad u školi započela je 2008. godine, a od 2010. je radila u OŠ Frana Galovića u Zagrebu na poslovima: učiteljica prirode i biologije, školska koordinatorica Eko – škole, voditeljica izvannastavnih aktivnosti te je bila dio tima za kvalitetu, a trenutačno je zaposlena kao urednica za prirodu, prirodoslovlje, biologiju, dječju knjigu i Modru lastu u izdavačkoj kući, Školska knjiga. Profesorica Povalec koordinirala je brojnim međunarodnim projektima „Litter less“, „Zelena čistka“, eTwinning projektima te je sudjelovala u Erasmus projektu „Eco Tesla“, a koordinirala je Erasmus projekte: KA2 „Games for learning Science“ i KA1 „KIDAMO“. Sudjelovala je na eTwinning konferenciji na Malti „Pokrenimo inkluziju“ te je stekla priznanja za mentoriranje učenika iz znanja na državnoj razini. Provodila je radionice u sklopu II. faze programa „E-škole” i projekta BrAIn te je držala STE(A)M radionice u dječjim vrtićima. Uređivala je i vodila Facebook i Instagram stranice te mrežnu stranicu škole, a danas uređuje i vodi društvene mreže Modre laste. Profesorica je autorica članaka, priručnika, videolekcija i digitalnih obrazovnih sadržaja, držala je predavanja i radionice na županijskoj, državnoj i međunarodnoj razini. Svakodnevno koristi digitalne alate uključujući i UI alate za suradnju u kolektivu te za pripremu različitih promotivnih i nastavnih materijala.
Jozefina Ćurković
Školska knjiga d.d.
Croatia
Jozefina Ćurković (1993., Sinj) završila je studij povijesti umjetnosti i etnologije i kulturne antropologije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2018. zaposlena je u izdavačkoj kući Školska knjiga kao stručna urednica za područje vizualnih umjetnosti i humanistike. Od 2021. članica je uredništva časopisa za mlade Modra lasta, u sklopu čega osmišljava i održava predstavljanja i radionice za djecu i mlade. Sudjelovala je u CARNET-ovu projektu e-škole kao voditeljica radionica za učitelje te kao urednica i autorica interaktivnih videolekcija, a u projektu BrAIn kao predavačica. Profesionalni interesi su joj u sferi susreta umjetnosti i tehnologije te implikacija razvoja tehnologije u polju obrazovanja, čitanja i umjetničkog rada. Objavljuje autorske tekstove iz područja vizualnih umjetnosti i umjetničke kritike u stručnim časopisima (Kontura, Vijenac), a kao nezavisna kustosica surađuje s umjetnicama i umjetnicima poglavito u polju fotografije i interdisciplinarnih umjetničkih praksi.