Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Perplexity u učenju i stvaranju digitalnih sadržaja

Radionica će se fokusirati na primjenu BrAIn kurikuluma u obrazovanju, s posebnim naglaskom na integraciju umjetne inteligencije (AI) u nastavu. Uključivanjem u projekt „BrAIn – Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju”, s učenicima smo pokrenule izvannastavnu aktivnost Umjetna inteligencija. Aktivnost je osmišljena za istraživanje primjene umjetne inteligencije (UI) i tehnologija u nastajanju u različitim područjima. Želja je učenike upoznati s konceptima UI i osnažiti ih za stjecanje praktičnih iskustava u korištenju alata UI za izradu digitalnog sadržaja, poboljšanje vlastitog učenja i razumijevanje društvenih i etičkih implikacija ovih tehnologija. Sudionici će kroz projektno i istraživačko učenje razvijati digitalne sadržaje pomoću alata Perplexity, čime će se poticati kreativnost i ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda kurikuluma "Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene". Ciljevi radionice su prikaz eksperimentalne provedbe BrAIn kurikuluma kroz interaktivne aktivnosti, izradu digitalnih sadržaja uz podršku Perplexity, koja omogućuje dinamičko pretraživanje i organizaciju informacija te razmjenu iskustava među sudionicima o korištenju AI alata u različitim nastavnim predmetima. Radionica će obuhvatiti primjere dobre prakse, gdje će se nastavnici staviti u ulogu učenika-istraživača, analizirajući kako AI može poboljšati obrazovne procese. Sudionici će imati priliku izraditi vlastite projekte i prezentirati rezultate, čime se potiče aktivno učenje i kritičko razmišljanje. Na kraju radionice sudionici će kroz raspravu navesti prednosti i nedostatke integracije AI u kurikulume, s ciljem identifikacije prepreka i strategija za uspješnu implementaciju. Kroz evaluaciju radionica, sudionici će moći procijeniti korisnost Perplexitija i drugih digitalnih alata u svom radu. Radionica predstavlja priliku za nastavnike da unaprijede svoje digitalne kompetencije i osnaže učenike kroz inovativni pristup obrazovanju.

Radionica Perplexity u učenju i stvaranju digitalnih sadržaja usmjerena je na integraciju umjetne inteligencije (AI) u obrazovni proces, s posebnim naglaskom na primjenu BrAIn kurikuluma. Ova aktivnost namijenjena je prvenstveno nastavnicima i obrazovnim radnicima koji žele unaprijediti svoje digitalne kompetencije i primijeniti inovativne metode u nastavi.

Očekivani profili polaznika - Osobe koje žele integrirati AI alate u svoje nastavne metode - Stručnjaci koji se bave obrazovanjem i žele istražiti nove pristupe podučavanju - Oni koji se bave istraživanjem obrazovnih tehnologija i inovacija

Ova radionica predstavlja priliku za nastavnike da unaprijede svoje vještine i osnaže učenike kroz inovativni pristup obrazovanju, čime se doprinosi modernizaciji obrazovnog sustava.

osnove digitalne pismenosti

Snježana Bošnjak
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Croatia

Snježana Bošnjak, profesorica matematike i fizike s 31 godinom radnog staža. Zaposlena je u Elektrotehničkoj i prometnoj školi Osijek. Sve godine rada nastoji poticati inovativnost i kreativnost kod učenika. Rado izrađuje aplete u GeoGebri koji učenicima pružaju dinamičnost i interaktivnost te lakše razumijevanje apstraktnih matematičkih pojmova. Redovita je na skupovima namijenjenima nastavnicima matematike na županijskoj, državnoj i međunarodnoj razini. Često se uključuje kao predavač na navedenim skupovima. Sudjelovala je u ocjenjivanju ispita državne mature. Trenutno je u zvanju izvrsni savjetnik. Osnivačica je projekata u eTwinningu na nacionalnoj i međunarodnoj: „Vizualna matematika“, „e-Trigonometrija“, „Interaktivne funkcije u STEM-u“. Sudjelovala je u međunarodnom projektu za učenike srednjih škola pod nazivom GAMMA koji potiče učenje uz igru.

Zvjezdana Jurić
Ugostiteljsko - turistička škola Osijek
Croatia

Zvjezdana Jurić diplomirala je na Pedagoškom fakultetu u Osijeku, 1988. i stekla zvanje profesora matematike i fizike. Zaposlena je u Ugostiteljsko-turističkoj školi Osijek s ukupnim stažom od 35.5 godine. Sve godine rada nastoji poticati inovativnost i kreativnost kod učenika. Redovita je na skupovima namijenjenima nastavnicima matematike od županijske do državne razine. Često se uključuje kao predavač na navedenim skupovima. Od 2019. promovirana je u ponovno zvanje profesora savjetnika matematike. Radi profesionalnog usavršavanja položila je sve module ECDL tečaja. Sudjelovala je kao predavač na CUC-ovim konferencijama (2018. s radionicom pod nazivom "Razvoj konceptualnog znanja kroz matematičke modele", 2019. s radionicom „Iskustvenim učenjem do Eulerovog pravca“ , 2021. s radionicom „Od klasike do hibrida u Geogebri“, 2024. s radionicom “Interaktivno učenje s umjetnom inteligencijom).