Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

UI u obrazovanju: Prijatelj ili neprijatelj dječje inteligencije?

UI postaje je prisutan u obrazovanju. No, kako ova tehnologija utječe na razvoj dječje inteligencije? Kroz ovaj se BoF istražuju složeni, višeslojni učinci UI na djecu, otvarajući prostor za dinamičnu raspravu među sudionicima koji će imati priliku razmotriti kako UI može: obogatiti obrazovno iskustvo djece, potaknuti znatiželju, kreativnost i kritičko mišljenje te pomoći djeci da razviju ključne digitalne vještine potrebne za budućnost. S druge strane, raspravit ćemo i potencijalne rizike i izazove koje donosi prekomjerno oslanjanje na UI. Sudionici će istražiti kako UI može utjecati na: sposobnost djece da samostalno razmišljaju i rješavaju probleme, njihove socijalne vještine i interakcije s vršnjacima. Biti će predstavljena i postojeća znanstvena istraživanja i zaključci o utjecaju UI na inteligenciju djeteta. Voditeljice diskusije će biti autorice ovog BoF, autorice mnogih stručnih članaka, predavačice i voditeljice radionica na županijskoj, državnoj i međunarodnoj razini. Jasminka Belščak, mag. inf., izvrsna savjetnica iz Informatike je višestruko nagrađivana učiteljica. Nina Glavan, mag. soc. paed., mentor, se educirala u području terapije igre za djecu čiji metode i tehnike koristi u svakodnevnom radu s djecom. Obje autorice su RITHA/ECHA specijalisti za rad s darovitima zbog čega imaju direktni uvid u utjecaj UI na inteligenciju djece. Njihova iskustva, stečena znanja i prepoznata stručnost biti će nit vodilja u poticanju publike u uključivanju u poticajnu konstruktivnu diskusiju. Autorice su unaprijed pripremile najvažnije i aktualne rezultate utjecaja UI na inteligenciju djece kao i pitanja uz koja će se publika s lakoćom aktivno uključiti u diskusiju. Stoga ovaj BoF pod nazivom “UI u obrazovanju: Prijatelj ili neprijatelj dječje inteligencije?” pruža jedinstvenu priliku za razmjenu ideja, iskustava i perspektiva među stručnjacima, edukatorima i roditeljima. Zajedno ćemo istražiti kako najbolje iskoristiti potencijal UI u obrazovanju, dok istovremeno štitimo i podržavamo cjelokupni razvoj djece. Pridružite nam se u ovoj uzbudljivoj raspravi i pomozite oblikovati budućnost obrazovanja!

BoF je namijenjen širokom spektru sudionika koji su zainteresirani za utjecaj tehnologije i UI na obrazovanje. Očekivani polaznici uključuju: Edukatori i nastavnici: Osobe koje rade u obrazovnom sektoru i žele saznati više o tome kako UI može obogatiti nastavni proces i podržati razvoj djece. Roditelji: Roditelji koji žele razumjeti kako UI može utjecati na obrazovanje i razvoj njihove djece te kako najbolje podržati njihovo učenje. Stručnjaci za obrazovnu tehnologiju: Profesionalci koji se bave razvojem i implementacijom tehnologija u obrazovanju i žele istražiti najnovije trendove i istraživanja. Istraživači i akademici: Osobe koje se bave istraživanjem u području obrazovanja, psihologije ili tehnologije i žele razmijeniti ideje i nalaze s kolegama. Policymakeri i donositelji odluka: Osobe koje donose odluke o obrazovnim politikama i žele razumjeti potencijalne prednosti i rizike korištenja UI u obrazovanju.

Predznanje nije nužno, ali osnovno razumijevanje obrazovnog sustava i tehnologije te UI može biti korisno. BoF je dizajniran tako da bude pristupačan i koristan za sve sudionike, bez obzira na njihovu razinu stručnosti. Cilj je potaknuti otvorenu i inkluzivnu raspravu, gdje svi sudionici mogu doprinijeti svojim perspektivama i iskustvima.

Jasminka Belščak
Osnovna škola Petrijanec
Croatia

Jasminka Belščak, mag.inf. , izvrsna savjetnica, učiteljica je informatike već 25 godina, zaposlena u OŠ Petrijanec. Predavač je u ETSN-ETC-CII Varaždinske županije. Sudjeluje na školskim, županijskim i državnim natjecanjima iz informatike, član je Županijskog povjerenstva informatičkog natjecanja, administrator je resursa i e-Dnevnika kao i starog i novog školskog web-a. Pokretač je i koordinator nekoliko projekata na razini EU. Aktivno provodi BrAIn projekt u nastavi. Na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin Sveučilišta u Zagrebu je stekla zvanje magistre informatike, a na Centru za društvene znanosti Sveučilišta Radboud, Nijmegen, Nizozemska je završila poslijediplomski specijalistički znanstveni program iz područja edukacije darovitih RITHA (Radboud International Training on High Ability) stupanj RITHA/ECHA Specialist for Gifted Education. Entuzijastica je i strastvena istraživačica inovativnih alata i sadržaja povezanih s IKT-om i edukacijom, a svoja otkrića rado dijeli na ŽSV, seminarima i savjetovanjima državne i međunarodne razine te raznim stručnim i znanstvenim člancima.

Nina Glavan
Osnovna škola Šime Budinića
Croatia

Nina Glavan je završila Edukacijsko – rehabilitacijski fakultet u Zagrebu 2010. te se sljedeće godine zapošljava u Osnovnoj školi Šime Budinića u Zadru gdje je zaposlena deset godina na mjestu stručnog suradnika socijalnog pedagoga. Na poslovima koje obavlja je stekla iskustva rada s učenicima s teškoćama, poremećajima u ponašanju i preventivnim programima. Pruža podršku učiteljima, pomoćnicima u nastavi i savjetodavnu pomoć roditeljima. Voditeljica je Županijsko - stručnog vijeća stručnjaka edukacijsko-rehabilitacijskog profila Zadarske županije. Završila je specijalistički postdiplomski program RITHA (Radboud University Training in High Ability) za rad s darovitom djecom. Educirala se i u području terapije igre za djecu čiji metode i tehnike koristi u svakodnevnom radu s djecom. Koordinator je prihvaćenog projektnog prijedloga za Erasmus+ u svojoj školi. Kontinuirano se stručno usavršava u području odgoja i obrazovanja te organizira predavanja za učitelje, stručne suradnike i roditelje.