Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Vidnoz AI: Gle, tko to govori!

Svakodnevni razvoj digitalne tehnologije ne možemo u korak pratiti, ali nam pruža lepezu mogućnosti kako unaprijediti svoj rad, sadržaje koje koristimo i svoje vještine. Uz to, umjetna je inteligencija postala dostupna i iskoristiva u raznim područjima, pa i u obrazovanju. U svojim pripremama obrazovnih sadržaja, kao i u ostvarivanju ishoda učenja, želja mi je učiniti taj proces što zanimljivijim i zabavnijim, kako učenje ne bi bilo teško, već izazovno. Pri izboru digitalnih alata vodimo se raznim kriterijima, ali uvijek se nađe nešto posebno što nas osvoji i što koristimo češće. Tako je i digitalni video alat i generator Vidnoz postao dio moje svakidašnje pripreme za rad i voljela bih svoje ideje i oduševljenost mogućnostima istog podijeliti s drugima. U interaktivnom izlaganju prikazat ću rezultate svoga i učeničkih radova te idejno motivirati druge učitelje za iskoristivost alata ( u STEM i ne STEM području). Opisat ću nastavne aktivnosti koje mogu proizići iz takvih sadržaja te prikazati učeničke stvaralačke radove. Alat Vidnoz specijaliziran je za video sadržaje što vizualno bolje motivira svakoga na rad i pruža ove mogućnosti: edukativni, interaktivni ili animirani videozapisi, video s objašnjenjima, video vijesti ili prezentacije, simulacije razgovora između dva ili više avatara, reklamni spotovi, zabavni video sadržaji, obrazovni kvizovi i mnogi drugi. Alat pruža mogućnost brzog stvaranja kao i osobnu kreativnost u oblikovanju sadržaja. Potpuno je besplatan i vrlo intuitivan i jednostavan za uporabu što će biti i prikazano u mojim primjerima. Prilagodba alata na hrvatski jezik svakako je važan čimbenik, kao i korištenje vlastitih materijala za kreiranje. Cilj mi je izlaganjem prikazati svojim radovima idejne polazne točke ili motivacije za kreiranje čime će se i sam alat predstaviti svojom jednostavnošću, a profesionalnim izgledom. Smatram da je Vidnoz fantastičan izbor za efekt iznenađenja i zainteresiranosti učenika za rad,a to nam je danas u školama najveći izazov!

Predavanje je namijenjeno odgojno-obrazovnim djelatnicima/učiteljima/nastavnicima koji se u radu služe različitim stvaralačkim aktivnostima poticanja učeničke kreativnosti uz pomoć digitalnih alata i alata utemeljenih na umjetnoj inteligenciji.

Polaznicima za praćenje predavanja nisu potrebna osobita prethodna znanja niti vještine osim osnovnoga znanja vezanoga uz uporabu različitih multimedijskih sadržaja u nastavi.

Renata Čeč
Osnovna škola Tenja
Croatia

Renata Čeč je profesorica hrvatskog jezika i književnosti i filozofije, u zvanju savjetnika, radi kao učiteljica Hrvatskog jezika u OŠ Tenja u Tenji. Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Svojim dugogodišnjim iskustvom u nastavi pokušava na inovativan način obogatiti nastavni proces što dokazuje napredovanjem u mentora, savjetnika te MIEE. U nastavi se koristi metodama koje uključuju digitalnu tehnologiju te potiče učenike na razvijanje vlastitog identiteta. Sudjelovala je u međunarodnim projektima u K1-mobilnostima Erasmus i K2-Erasmus+ projektima. Istražuje nove digitalne alate aktivnim sudjelovanjem u Webučionici, Etwinningu i drugim online webinarima te izrađuje vlastite digitalne sadržaje. Održava predavanja i webinare na školskoj, županijskoj, međužupanijskoj i državnoj razini (ŽSV, predavač i voditelj radionica na CUC-u, predavanja u organizaciji ŠK, aktivi na razini škole i županije, međunarodni Erasmus projekti – radionice i dr.). Autorica je dodatnih digitalnih sadržaja kao dio digitalne podrške uz udžbenike Snaga riječi i Naš hrvatski za sve udžbeničke komplete od 5. do 8. razreda. Isto tako, izrađuje digitalne obrazovne sadržaje koje objavljuje u repozitorijima digitalnih aplikacija kao i na CARNET-ovom Edutoriju. Kao voditeljica dodatne skupine za 7. i 8. razrede s učenicima postiže značajne uspjehe na županijskoj i državnoj razini Natjecanja iz hrvatskog jezika. U svom radu promiče kreativnost u bilo kojem obliku kojim se može poticati na rast i razvoj učeničkih sposobnosti, znanja i vještina te je i voditeljica BrAIn projekta u svojoj školi. Samostalno i s učenicima entuzijastima izrađuje digitalne sadržaje koje dijeli s kolegama i razvija kreativnost u radu te time i vlastite digitalne vještine.