(H)A HA efekt - Humor kao alat za digitalnu ravnotežu u nastavi
Radionica "(H)A HA efekt - Humor kao alat za digitalnu ravnotežu u nastavi" osmišljena je kako bi smanjila stres uzrokovan izazovima digitalne tehnologije u obrazovanju te potaknula kreativnost i suradnju. Kroz humor i digitalne alate, poput Canve i Dashtoona, polaznici će naučiti kako učinkovito integrirati humor u nastavu te stvoriti ugodnije i motivirajuće okruženje za učenje.
Radionica je strukturirana u četiri cjeline koje omogućuju postupno usvajanje vještina i praktičnu primjenu. Uvodni dio, "Digitalni ledolomac," traje 15 minuta i uključuje stvaranje memeova na temu iskustava s tehnologijom, čime se potiče komunikacija i smanjenje stresa. Slijedi teorijsko-praktični dio "Od stresa do smijeha" od 30 minuta, u kojem se prezentiraju prednosti humora u obrazovanju i demonstrira korištenje Canve i Dashtoona za izradu humorističnih sadržaja. Polaznici zatim u paru ili individualno kreiraju obrazovne memeove, stripove te planove implementacije humora u nastavu. Radionica završava 15-minutnom "Galerijom uspjeha," gdje sudionici predstavljaju svoje radove i razmjenjuju povratne informacije.
Rezultati radionice prate se putem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja, uključujući broj kreiranih sadržaja, procjenu kvalitete materijala i razinu suradnje. Polaznici će nakon radionice sudjelovati u online zajednici za razmjenu iskustava i ideja. Ovaj praktični pristup osigurava razvoj vještina, povećava motivaciju te pruža konkretne alate za integraciju humora u digitalno okruženje.
Učitelji razredne nastave, nastavnici osnovnih i srednjih škola , stručni suradnici u školama, nastavnici informatike koji žele obogatiti nastavu kreativnim elementima, voditelji izvannastavnih aktivnosti.
Osnovno korištenje računala i interneta, iskustvo u radu s učenicima, osnovno poznavanje rada u mrežnom pregledniku, posjedovanje službenog email računa AAI@EduHr (za prijavu u Canvu)
Danijela Ivanović-Ižaković
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Croatia
Danijela Ivanović – Ižaković je profesorica računalne i elektro grupe predmeta s radnim iskustvom duljim od 20 godina. Uz redovitu nastavu sudjeluje i u radu s darovitim učenicima kroz izvannastavne aktivnosti i u okviru Centra izvrsnosti Elektrotehničke i prometne škole Osijek gdje kroz dugi niz godina provodi aktivnosti vezane uz primjenu digitalnih alata i programiranje. Primjerice Web development, 2D i 3D dizajn, Dizajnirane u Figmi, izrada AR i VR sadržaja primjenom alata SimLab i sl.
Aktivno sudjeluje i u radu Regionalnog centra kompetentnosti RCK ELPROS, u sklopu čijih aktivnosti je sudjelovala na različitim edukacijama u zemlji i inozemstvu, u razvoju nastavnih materijala za odrasle polaznike, te u razvijanju različitih kurikuluma, primjerice Programu obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Specijalist razvoja alternativnog okruženja i sl.
Suautorica je dva udžbenika kao i popratnih digitalnih sadržaja za ove i druge udžbenike. Autorica je niza scenarija poučavanja.
Posebno je posvećena implementiranju digitalnih tehnologija u nastavni proces, pa se kontinuirano educira u području primjene AI-a i tehnologija za razvoj alternativnih okruženja.
Čest je gost na županijskim i međužupanijskim vijećima informatike, elektrotehnike i računalstva, te matematike, kao i na različitim međunarodnim konferencijama gdje kolegama pokušava približiti upravo rad s ovim tehnologijama. Kao pozvani predavač izlagala je na raznim međunarodnim radionicama i konferencijama .
Aktivna je i u provedbi Erasmus+, eTwinning i drugih projekata, a kao ekspert u području digitalnih tehnologija provodi međunarodne edukacije u okviru Erasmus+ projekata.
Višestruko je nagrađivana kao jedna od najuspješnijih odgojno obrazovnih djelatnika RH.
Karolina Brleković
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Croatia
Karolina Brleković je profesorica matematike i fizike s 30 godina radnog iskustva. Ona nije samo nastavnica, već i projektna koordinatorica, voditeljica Županijskog stručnog vijeća, te Scientix ambasadorica za Republiku Hrvatsku. Tijekom svoje dugogodišnje karijere, aktivno je radila na razvoju vlastitih kompetencija i istovremeno dijelila svoje znanje s kolegama.
Karolina je također i autorica nekoliko tekstualnih i digitalnih udžbenika, kao i scenarija poučavanja. Njezin doprinos edukaciji ne ograničava se samo na tradicionalni pristup; aktivno koristi digitalne alate i izrađuje digitalne sadržaje. Njezina strast prema modernim tehnologijama očituje se kroz angažman u projektima koji se fokusiraju na digitalno temeljeno učenje, posebice u području matematike.
Karolina Brleković kroz svoj rad je pokazala predanost inovacijama i suvremenim pristupima obrazovanju. Njezina uloga kao Scientix ambasadorice dodatno potvrđuje njezinu posvećenost promicanju STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika) područja i digitalnog učenja u Republici Hrvatskoj.
Višestruko je nagrađivana kao jedna od najuspješnijih odgojno obrazovnih djelatnika RH.